القصة الحقيقة لي القبطان سامح سيد

القصة الحقيقة لي القبطان سامح سيد

0 المراجعات

عاوز احكي حكاية علشان ملاحظ ناس كتير اووي علي السوشيال ميديا مش عارفها حاجة وبتتكلم وخلاص
دا #_سامح سيد رجل وحيد كان في سمسار مراكب و سفن قال لي سامح في شغل هنقل بضاعة مع ناس سورين من....لي لبيا وي هما متحركين من ميناء...وي هوا دخلو في الدول الانجليزي في البحر اكتشفوا ان في خرم في المركب نزلو في دولة...


راح صديق سامح قال ان مش هكمل راح رجع إلي الأسكندرية و هما بعد صلحوا المركب وي مشيين لقوها مرخوما كمان راح نزلو علي دولة...

صلحوها مينفعش هما كلهم ينزلو علي دولة من الدولة يسافرو بي طائرة او شئ ما لأن محدش معا تاشيرة غير صاحب المركب وي هما بعد صلحوا اكتشفوا اني في ثقب كمان وي هكذا لي حد م تيار البحر ارتفع.

 وي هما في المحيط الهنديت وي الموجه ارتفعت بقت 14 متر راح المركب خلاص هتغرق طلعوا مراكب النجاة.

 وي انقسمت لي مركبتين مركب لي ناس....و مركبة موجودة عليها سامح و صديقه مصري و الراجل السوري صاحب المركب الرجل السوري تخل وزنه وي وقع ولاكن لابس Life jacket راح سامح ينقذوا ف رفع الرجل السوري راح سامح ساب الحبل راح وقع ولاكن لابس Life jacket و بيعرف يعوم و الموجه مرتفع المركبه النجاة بعديت صديق سامح لاقها واقف مبيتحركش وي الموجه بتعدو كل شوية راح صديقه نط يلحقوا علشان يطلعوا ولاكن الموجه مرتفع وي المركب بعديت وي النجاة جم ينقذوا الناس وي ملقوش سامح ولا صديقه 😱 وي محدش عارف اي اللي حصل لهم.

 

و هنا قد انتهاينا من كتابة مقال القصة الحقيقة لي القبطان سامح سيد في الرحله في البحر في مقال مخلص و مختصر و بطريقة سهلة مع أهم المعلومات .

اصدقائي. متنسوش تعملو متابعة لي اهم المعلومات هتتعلمها بسهولة و ببسطا و متنسوش تعملو شير لي المقال علي الفيسبوك و تويتر و انستقرام و واتساب و سناب شات و جميع منصات التواصل الاجتماعي و كومنت تحفيظي تشجعيا لنا حتي نستمر في نشر المقالات و مع السلامة.

التعليقات ( 0 )
الرجاء تسجيل الدخول لتتمكن من التعليق
مقال بواسطة

المقالات

187

متابعين

94

متابعهم

0

مقالات مشابة